Hälsoretreat med helande skrivande på Svartsö

23.11.2018

I november anordnade jag ett retreat i samarbete med Mikael Reuterberg på Svartsö i Stockholms mellersta skärgård. Under denna helg höll jag i workshops i helande skrivande medan Mikael ledde yoga, meditation och lagade gudomligt god vegetarisk mat. På programmet fanns även sharing, individuell coachning, en eldceremoni vid havet, bastubad, mindfulnesspromenad och vandringar i den vackra höstskärgården. 

Några omdömen från eventet: 

Mycket nöjd, tar med mig många härliga ögonblick och insikter.

Berörande och hjälpsamt. Ett stöd i min egen process och praktik.

Toppenbra! Perfekt mix av övningar. Bra med luftigt schema.

Fantastisk miljö, härligt att få vara i skärgården på vintern! Bra tempo med sovmorgon och mycket mellantid även fast det var ett välfyllt program. Skrivandet är absolut min största behållning.  

ALLT var helt perfekt! Jag hade stora förväntningar, men detta överträffade allt. Känner mig glad, lugn, rofylld, pigg, mätt, inspirerad, lycklig, full med glädje och taggad att komma hem och använda mig av allt jag lärt mig. Så tacksam. TACK!

Kombon av skärgård, Svartsö, yoga, meditation, skrivande, solsken, månsken, eldceremoni, mindfulnesspromenad, fantastisk mat var helt och hållet helt underbar!

En helt underbar helg. Allt har varit så fint och väl genomfört. Bra tempo och lagom med aktiviteter. Stort stort tack. Jag är djupt tacksam.

Jag har egentligen aldrig ätit riktig god vegetarisk mat. Och nu kom jag till vego-himlen! Vilka smaksensationer, upplevelser och njutningar! Att dessutom få äta i tystnad, lägga ner besticken och äta lugnt var en ny upptäckt som jag tar med mig.  

En fin blandning av yoga och meditation, promenader, skrivövningar, pauser och egentid.

Ett lugn i min kropp hela vistelsen. Ett glatt humör men lite trött av alla intryck. Ett härligt gäng människor som gett mig så mycket. Tack så mycket för dessa dagar!

Mycket nöjd. En givande och lugn helg. Det var skönt att koppla bort vardagen och alla måsten.

Jag hann upptäcka så mycket om mig själv, miljön och andra deltagare och ändå var helgen så avslappnande. Ett föredömligt sammansatt program!

En fantastisk helg! Många fina aktiviteter och även utrymme för vila och återhämtning. Uppskattade upplägget med helande skrivande kombinerat med yoga/meditation. Underbara människor - både arrangörer och deltagare.

Ett väldigt bra upplägg. Lagom långa pass. Bra pauser för egentid. Varierande övningar. Bra planering. Trots att detta var ett pilotfall så märktes det inte. Bra jobbat!

Mycket trevlig upplevelse som jag gärna gör om <3

Energipåfyllnad. Vägledande. Glädje och sinnesro.  


© 2017 SkrivarresorAlla rättigheter reserverade.
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång